تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور در کرج

,
تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور
  • برد مدار و اجزای آن، مانند سایر قطعات سیستم تهویه مطبوع، در معرض فرسودگی طول عمر و همچنین آسیب هستند که در صورت مشاهده هر یک از این خرابی‌ها می‌توانید از تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور در کرج استفاده کنید. ما به طور خلاصه در مورد سناریوهای خرابی رایج بحث خواهیم کرد:

    یک برد مدار در هر دو ولتاژ AC و DC کار می‌کند. هر زمان که موجی از جریان داشته باشد، مدار ممکن است با وارد شدن ناگهانی ولتاژ بالاتری که فراتر از محدوده عملکرد آن است، آسیب ببیند.

    وارد کردن ولتاژ نادرست به برد مدار تهویه مطبوع توسط یک تکنسین بی‌تجربه در حین نصب نیز می‌تواند به برد آسیب برساند.

    آسیب وارد شدن به  سیم‌کشی یکی دیگر از دلایل آسیب برد مدار است. اتصال کوتاه همچنین منجر به وارد شدن نادرست یا بیش از حد ولتاژ می‌شود.

    پیشرفت در فناوری پکیج‌های گرمایشی منجر به طراحی‌هایی شده است که توانایی صرفه جویی در انرژی و عملکرد بهبود یافته را ممکن می‌سازد. فناوری قدیمی از اجزای الکتریکی برای انجام عملیات کنترل مستقیم موتورها و کمپرسورها استفاده می‌کند. این منجر به عملکرد غیربهینه و مصرف انرژی بیشتر می‌شود.

    برای تعمیر پکیج در کرج به صورت تخصصی و تضمینی میتوانید همین حالا تماس بگیرید

    برد کنترل چیست؟

    بردهای مدار این روزها از رله‌ها و سوئیچ‌هایی تشکیل شده‌اند که روی یک صفحه سفت و سخت نصب شده‌اند تا ترتیب عملیاتی را که کوره را راه‌اندازی می‌کنند و به ما گرما می‌دهند، تنظیم کنند. کوره‌های ۳۰ و ۴۰ ساله که هنوز در بازار می‌بینیم این رله‌ها و کلیدها را دارند. آنها فقط بزرگ‌تر و محکم‌تر هستند زیرا از قطعات بادوام‌تر ساخته شده‌اند.

    تعمیر پکیج ایران رادیاتور

    برد کنترل مغز مرکزی نحوه عملکرد کوره شما است. این یک برد مدار است که عملکردهایی مانند احتراق، دریچه‌های گاز، سنسور شعله و موتور دمنده را در کوره کنترل می‌کند. بردهای جدیدتر اغلب کنترل‌های تهویه مطبوع را نیز یکپارچه می‌کنند، بنابراین این برد یک ایستگاه عملیاتی مرکزی واقعی برای مدیریت یک سیستم پکیج ایران رادیاتور است که در صورت خراب شدن می‌توان از مختصصان حرفه‌ای تعمیر پکیج در کرج استفاده کرد.

    چگونه برد ممکن است خراب شود

    هر قطعه پیچیده‌ای از تجهیزات الکتریکی می‌تواند به طرق مختلف خراب شود. اگرچه بردهای کنترل به گونه‌ای ساخته شده‌اند که بادوام باشند، اما ممکن است همیشه برای تمام عمر یک پکیج دوام نداشته باشند. تکنسین‌های حرفه‌ای تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور در کرج می‌توانند مشکلات سیستم را تشخیص داده و ان را حل کنند.

    • آسیب ناشی از نوسانات برق: یک نوسان برق در خانه شما که ممکن است باعث خاموش شدن چراغ‌های شما نشود ممکن است همچنان مخفیانه به ترانسفورماتور موجود در برد کنترل پکیج آسیب برساند یا فیوز برد را بسوزاند.
    • سوئیچ‌ها: برد کنترل حاوی کلید برای ارسال برق به قطعات است. این رله‌ها می‌توانند باز شوند و از بسته شدن امتناع کنند که می‌تواند به دلیل کثیفی، از بین رفتن پوشش محافظ آنها و تاب برداشتن منجر به ناهماهنگی شود. پکیج‌های قدیمی دارای کلیدهای الکترومکانیکی هستند که ممکن است برای همیشه گیر کنند.
    • ترانزیستورهای خراب: ترانزیستورهای موجود در برد کنترل به دلیل نوسانات برق، الکتریسیته ساکن و کهنه شدن در معرض آسیب هستند. ترانزیستورها اغلب اولین قسمت از برد کنترل هستند که خراب می‌شوند.
    • شل بودن سیم‌کشی: ارتعاشات پکیج در طول سال‌ها می‌تواند باعث شل شدن سیم‌کشی در برد کنترل شود. فوری‌ترین اثر این کار ایجاد مشکل در جریان برق است و این یکی از دلایلی است که کوره شما ممکن است قطع‌کننده مدار را خراب کند. اگر تعمیر مدارشکن باعث نشد دوباره کوره کار کند، لطفاً برای تعمیرات با تکنسین‌های تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور در کرج تماس بگیرید تا ببینید آیا سیم‌های شل روی برد کنترل مشکل دارند یا خیر.
    • سن پکیج در طول زمان: سال‌ها استرس ناشی از عناصر فوق، مانند انبساط حرارتی، ارتعاشات و نوسانات، می‌تواند باعث شود که برد کنترل تا حدی خراب شود که از کار بیفتد. اگر مشکل سن است، ممکن است کار پکیج به جایی رسیده باشد که راه حل تعویض کوره است.

    اگر متوجه شدید که کوره شما در زمان‌های عجیبی روشن و خاموش می‌شود، به تنظیمات ترموستات پاسخ نمی‌دهد، صدای تق تق  بیش از حد تولید می‌کند یا دمنده آن کار نمی‌کند، ممکن است کوره‌ای با برد کنترل داشته باشید که خراب است. توصیه می‌کنیم کوره را خاموش کنید و با تکنسین‌های تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور در کرج تماس بگیرید. سعی نکنید خودتان با صفحه کنترل بازی کنید! پکیج چیزی نیست که بخواهید با آن دست و پنجه نرم کنید مگر اینکه یک حرفه‌ای آموزش دیده باشید.

    مدت زمان کارکرد برد کنترل

    تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور در کرج

    مشتریان ما ممکن است فکر کنند که یک برد کنترل باید در طول عمر پکیج دوام بیاورد و ما می‌گوییم ۵۰ درصد آنها این کار را می‌کنند! اما تمام قطعات روی برد کنترل پکیج دارای طول عمر هستند و اتفاقات زیادی برای تسریع روند پیری قطعات روی آن برد ممکن است بیفتد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای