تعمیر برد پکیج در کرج
  • بردهای پکیج خود را تعمیر کنید و هزینه تعمیر و سرویس خود را کاهش دهید. اوایل فصل سرما زمان آماده شدن برای زمستان است. هنگامی که به دلیل خرابی برد سیستم خود با مشکلات جدی مواجه شدید، به تیم تعمیر برد پکیج در کرج ما اجازه دهید سیستم را برای شما بررسی و مشکل آن را حل کنند.

    اگر سیستم گرمایشی ساختمان شما بیش از ۱۰ سال قدمت دارد، احتمال اینکه در آینده دچار خرابی برد شود، بسیار زیاد است و در صورت خرابی  برد شما نیاز به تعمیرات پرهزینه و جایگزین قطعات گران قیمت خواهید داشت.

    خرابی برد پکیج

    شماره همراه جهت تعمیر پکیج  در کرج:


    تعمیرات برد پکیج در کرج

    دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید به جای خرید یک برد جدید، بردهای مدار خود را تعمیر کنید. واضح‌ترین آن این است که با تعمیر برد مدارهای خود در مقایسه با تعویض آنها، می‌توانید بین ۷۰ تا ۳۰ درصد در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید!

    یک برد مدار خراب می‌تواند مشکلات جدی به بودجه تعمیر و سرویس سیستم حرارتی شما وارد کند. بسیاری از سیستم‌های قدیمی منسوخ شده‌اند و برد جایگزین دیگر در دسترس نیست. با برقراری یک تماس با تیم پکیج البرز، شما به بخش فروش منتقل می‌شوید و کارشناسان  به شما اطلاع می‌دهند که  چگونه باید جدیدترین سیستم مورد نیاز خود را  پیدا کنید.

    کارشناسان و  تکنسین‌های حرفه‌ای و مجرب پکیج البرز در تعمیر برد پکیج در کرج دانش و مهارت کافی دارند. آن‌ها تمامی سیستم‌ها و مدل‌های اصلی را تعمیر می‌کنند.

    خدمات سرویس و تعمیرات برد پکیج در کرج

    تعمیر برد پکیج کرج یکی از خدمات اصلی تیم پکیج البرز است که اعضای تیم ما با جدیدترین ابزار و به‌روزترین روش‌ها برای حل هر گونه مشکل در برد سیستم شما اقدام می‌کنند و آن را با دقت بالا و سرعت زیاد حل می‌کنند.

    تیم پکیج البرز خدمات تعمیر و سرویس پکیج در کرج را ارائه می‌دهد. در صورت مشاهده هر گونه علائم خرابی احتمالی از سمت برد سیستم خود حتماً با ما تماس بگیرید تا در مورد نیازهای تعمیر برد مدار با کارشناسان ما صحبت کنید تا اطلاعات لازم در این زمینه را به دست اورید.

    تکنسین‌های بسیار ماهر ما از به‌روزترین تکنیک‌ها و روش‌ها برای تعمیر برد مدارهای شما استفاده می‌کنند. ما می‌دانیم که برخی از محصولات و اجزا می‌توانند ارزش قابل توجهی داشته باشند و به همین دلیل تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا برد شما را با قابلیت‌های کامل خود تعمیر کنیم.

    خدمات تعمیرات برد پکیج البرز

    خدمات تعمیر برد پکیج در کرج ما سریع و آسان است. در صورت خراب شدن برد و سایر تجهیزات تهویه مطبوع، ما به سرعت برد کنترل خراب را تعمیر می‌کنیم و پس از  حل مشکل سیستم آن را مجدداً راه اندازی می‌کنیم. ما بیشتر سعی می‌کنیم قطعات را تعمیر کنیم و در صورت لزوم اقدام به تعویض می‌کنیم، به ریشه مشکل می‌پردازیم و فقط از قطعات با کیفیت بالا استفاده می‌کنیم تا مطمئن شویم که مشکل سیستم شما برای همیشه حل شده و هرگز بر نمی‌گردد.

    ما به خدمات تعمیر پکیج در کرج خود افتخار می‌کنیم و آن را یک قدم فراتر می‌گذاریم؛ برد سیستم شما را به طور کامل بازرسی می‌کنیم و قطعات مستعد خرابی یا قطعاتی را که ممکن است در آینده خراب شوند را با بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات جایگزین خواهیم کرد. هر برد کنترل به طور کامل آزمایش می‌شود تا مطمئن شویم که یک تست عملکردی کامل را پشت سر گذاشته است.

    خدمات ما ۱۰۰ درصد تضمین شده است و در صورت انجام  خدمات تکنسین‌های ما سعی می مشکل سیستم شما در همان بار اول حل کنند.

    نحوه بررسی برد پکیج

    قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آیا برد سیستم شما دچار مشکل شده است یا خیر، ابتدا باید به چند قسمت از آن نگاه کنید. در بسیاری از مواقع صفحه برد چیزی نیست که باعث ایجاد مشکل در سیستم پکیج شما شود. به همین دلیل مهم است که در وهله اول متوجه شوید که آیا برد کنترل شما اصلاً خراب است یا خیر.

    1. پانل‌های دسترسی پکیج را بردارید. برد کنترل معمولاً در قسمت پایین و نزدیک بلوور قرار دارد.
    2. برد کنترل را بررسی کنید. به برد کنترل نگاهی بیندازید. آیا جای سوختگی دارد؟ آیا بوی عجیبی از آن می‌آید؟ گاهی اوقات یک برد کنترل به وضوح منفجر می‌شود. در این صورت، برد کنترل شما قطعاً خراب شده است و باید جهت تعویض آن با تیم تعمیر برد پکیج در کرج تماس برقرار کنید.
    3. چراغ عیب‌یابی برد کنترل را بررسی کنید. نکته بعدی که باید بررسی کنید چراغ عیب‌یاب برد کنترل است. معمولاً بسته به اتفاقاتی که در برد پکیج می‌گذرد، چراغ تشخیص چند بار چشمک می‌زند. به عنوان مثال، ۳ چشمک زدن می‌تواند به این معنی باشد که سوئیچ فشار پکیج فعال نمی‌شود. یا اگر برد کنترل شما برق ندارد، چراغ به هیچ وجه روشن نخواهد شد. بررسی چراغ عیب یابی برد کنترل دقیقاً به شما می‌گوید که در کوره چه می‌گذرد. در واقع، اغلب اوقات هیچ مشکلی با خود برد کنترل وجود نخواهد داشت و مشکل از یکی از اجزای دیگر کوره است.
    4. تست جریان وارد شده به برد کنترل. اگر چراغ تشخیص برد کنترل چشمک نمی‌زند، باید بررسی کنید که آیا جریان برق به برد کنترل وارد می‌شود. سیمی را پیدا کنید که وارد برد کنترل را می‌شود و جریان را وارد برد می‌کند. سیم معمولاً مشکی است. اگر پکیج شما دارای کلید است، باید مطمئن شوید که آن را فشار داده‌اید. می‌توانید جهت اطمینان روشن بودن کلید از نوارچسب برای فشار دادن آن استفاده کنید. اگر برد کنترل شما برق دارد، اما چراغ تشخیص آن روشن نیست، احتمالاً برد کنترل خراب است و باید تعویض شود. شما می‌توانید جهت تعویض تجهیزات سیستم خود از خدمات تعویض و تعمیرات برد پکیج در کرج ما کمک بگیرید. کارشناسان و تکنسین‌های حرفه‌ای ما در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به تعمیر سیستم شما می‌کنند.
    5. پایانه‌های ترموستات را بررسی کنید. بعد از اینکه اطمینان حاصل کردید که جریان برق به برد کنترل می‌رود، می‌توانید چند آزمایش انجام می‌دهید تا عملکرد ترموستات خود را بررسی کنید. ابتدا پکیج را خاموش کنید. در مرحله بعد، با استفاده از یک سیم، پایانه‌های R و G را به هم وصل کنید. پکیج را دوباره روشن کنید – بلوور باید روشن شود. برای تست گرمایش، پایانه‌های R و W را به هم وصل کنید. اگر سیستم شما پس از اتصال پایانه‌های خود روشن شود، هیچ مشکلی برای برد کنترل کوره شما وجود ندارد. به احتمال زیاد مشکل از ترموستات است.
    6. برق خروجی از برد را تست کنید. نکته بعدی که در حین تعمیر برد پکیج کرج باید بررسی کنید این است که آیا برق از برد کنترل شما خارج می‌شود یا خیر. این یک مشکل اساسی است زیرا شما باید بدانید که هر ترمینال روی برد کنترل برای چیست. با استفاده از مولتی متر خود برای آزمایش خروجی‌های برد کنترل شروع کنید. اکثر بردهای پکیج از رله برای روشن و خاموش کردن قطعات مختلف مانند بلوور، شمعک و شیر گاز استفاده می‌کنند. بسیاری از سیستم‌ها دارای نمودار سیم کشی در داخل پانل خود هستند. نمودار سیم کشی برای تشخیص نقاطی که باید آزمایش کنید مفید است. گاهی اوقات، یک برد پکیج شما را به دلیل مشکلات دیگری مانند مشکلات سوئیچ فشار روشن نمی‌کند.
    شماره همراه جهت تعمیر پکیج  در کرج:



    پایانه برد پکیج

    پایانه‌های پکیج

    تعمیر برد پکیج بوتان در کرج توسط پکیج البرز

    برای مشاوره رایگان و رفع سوالات شما در خصوص تعمیر و سرویس انواع پکیج تماس بگیرید ۰۹۳۸۱۲۸۸۶۰۰

    اگر برد پکیج شما خراب شده است چه باید کرد؟

    در صورتی که برد پکیج شما خراب شده است می‌توانید جهت تعمیر یا تعویض آن از تیم پکیج البرز کمک بخواهید. خدمات تعویض یا تعمیرات برد پکیج در کرج می‌تواند یک کار پیچیده باشد زیرا سیم‌های زیادی به آن متصل است. همچنین، باید مطمئن شوید که برد کنترل جایگزین مناسب را دریافت کرده‌اید.

    مانند هر مشکل دیگری، اگر در مورد کار کردن برد سیستم خود مطمئن نیستید، احتمالاً بهتر است این کار را به یک متخصص تعمیر برد پکیج در کرج بسپارید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای