تعمیر کار پکیج در کرج
  • تعمیر کار پکیج در کرج به صورت تخصصی

    برای مشاوره رایگان و رفع سوالات شما در خصوص تعمیر و سرویس انواع پکیج   ۰۹۱۲۶۶۰۸۵۶۳



    بازار کار تعمیرات پکیج دیواری چگونه است؟

    یکی از بهترین دوره های فنی در آموزشگاه های فنون برق، پکیج دیواری است. تعمیر پکیج دیواری مانند بسیاری از مشاغل فنی دارای بازار بازار کار نسبتا خوبی است؛ البته ناگفته نماند که داخل ایران، این بازار کار بسیار گسترده و مقداری سخت است. رقابت در میان علاقه‌مندان و کارجویان تعمیر پکیج دیواری مشاهده می شود.

    تعمیرکار پکیج کرج

    اگر می‌خواهید با کمترین مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دریافت کنید و خانه یا محل کار شما سازگارتر با محیط زیست باشد، نصب پکیج راه حلی آسان است. این نوع سیستم هوای خانه یا دفتر کار را تا دمای مورد نظر شما می‌رساند. چه در حال نقل مکان به یک ملک جدید باشید و چه نیاز به تعویض یک واحد قدیمی داشته باشید، پکیج البرز با ابزار کاملاً جدید و مجموعه حرفه‌ای از تعدادی تعمیرکار پکیج کرج می‌تواند یک سیستم جدید برای شما نصب کند.

    نصب و تعمیر سیستم پکیج

    این روزها، بسیاری از صاحبان خانه‌ها و مشاغل می‌خواهند دوستدار محیط زیست باشند، به همین دلیل است که آنها روی پکیج‌ها سرمایه گذاری می‌کنند. این سیستم‌ها یک کوره گازی و یک پمپ حرارتی الکتریکی را با هم ترکیب می‌کنند تا بیشترین تولید گرما و تهویه مطبوع را از نظر انرژی به شما ارائه دهند و اگر صاحب یک واحد پکیج هستید، کارشناس و تعمیرکار پکیج کرج ما می‌توانند آن را برای شما سرویس کنند. برای اطلاعات بیشتر، امروز با پکیج البرز  تماس بگیرید.

    افزایش راحتی و بهره‌وری انرژی

    یکی از مزایای کلیدی سیستم حرارتی پکیج، توانایی آن در تضمین گرمایش مداوم است. یک سیستم پکیج به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان گرمایش اضافی را در صورت نیاز فراهم می‌کند تا از راحتی و آرامش شما در خانه یا محل کار اطمینان حاصل شود.

    یکی دیگر از مزایای اساسی سیستم گرمایش پکیج راندمان انرژی بسیار عالی آن است. نکته اصلی این است که ویژگی بارز یک واحد پکیج توانایی آن در انتقال گرما نسبت به  میزان انرژی مصرف شده سیستم است. در واقع،  یک پکیج نسبت به واحد حرارتی سنتی انرژی کمتری مصرف می‌کند.

    سیستم گرمایش پکیج

    یک سیستم پکیج این قابلیت را ارائه می‌دهد که  در سردترین ماه‌های سال نیز خانه یا دفتر کار شما گرم می‌ماند. با این اوصاف، پس از نصب یک سیستم پکیج انرژی بسیار کمتری نسبت به سایر سیستم‌های گرمایش مصرف می‌کند. در نتیجه، صاحب خانه یا دفتر کار می‌تواند سالانه مقدار زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی کند.

    تأسیسات گرمایشی و سرمایشی پکیج

    چه در حال نقل مکان به یک خانه یا ساختمان جدید باشید و به یک واحد حرارتی جدید نیاز داشته باشید یا به دنبال جایگزینی مناسب برای واحد قدیمی خود با یک مدل کارآمدتر باشید، مجموعه‌ای متخصص از تعمیرکار پکیج کرج ما اینجاست تا به شما کمک کند. ما مطمئن خواهیم شد که سیستم مناسبی را بر اساس نیازهای گرمایشی، نیازهای تهویه مطبوع، فضا و بودجه خود انتخاب کنید.

    سرویس پکیج

    اگر قبلاً مزایای سیستم پکیج را کشف کرده‌اید، اما  پس از نصب متوجه شده‌اید که مشکلی در سیستم شما وجود دارد، تیم متخصص تعمیرکار پکیج کرج ما می‌تواند آسایش داخل خانه را به سرعت بازگرداند. ما می‌توانیم واحدهایی را ارزیابی کنیم که صداهای عجیبی تولید می‌کنند، هوا با دمای مناسب نمی‌وزند، در خاموش یا روشن کردن مشکل دارند و موارد دیگر. وقتی مشکل را فهمیدیم، سریع آن را برطرف می‌کنیم.

    اهمیت برنامه ریزی تعویض سیستم پکیج

    در شهرستان کرج و مناطق اطراف آن، بسیاری از ماه‌های زمستان بسیار سرد است.  در فصل‌های بسیار سرد به نظر نمی‌رسد زمان مناسبی برای تعویض سیستم گرمایش شما باشد. فکر نکردن به تعویض واحد گرمایشی تا زمانی که سیستم شما شروع به خرابی کند یک اشتباه بزرگ است زیرا بسیاری از مردم تا زمانی که کاملاً پکیج آن‌ها از کار نیفتد اقدامی برای سرویس یا تعویض آن نمی‌کنند. برنامه ریزی برای جایگزینی تهویه مطبوع و گرمایش خود با کارشناسان پکیج البرز به این معنی است که  شما پیش از خراب شدن کامل سیستم خود به فکر یافتن جایگزین مناسبی برای آن هستید و این کار آرامش شما و خانواده‌تان در تمام ماه‌های سال تضمین می‌کند. شما می‌توانید با کمک تعمیرکار پکیج در کرج از وضعیت سیستم خود مطلع شوید تا در صورت نیاز جهت تعمیرات لازم یا حتی انتخاب پکیج جدید اقدام کنید.

    تیم پکیج البرز را برای تمام خدمات پکیج  خود انتخاب کنید

    تعمیرکار پکیج کرج

    اگر به دنبال سیستم گرمایش برای خانه جدید خود هستید، پکیج البرز می‌تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. اینها نه تنها شامل نصب اولیه یک سیستم ایده‌آل برای محل سکونت شما می‌شود، بلکه ارائه کمک‌های تعمیر و سرویس نیز می‌باشد. تیم پکیج البرز تجربه گسترده‌ای با سیستم‌های پکیج دارد. تیم متخصص ما آماده پاسخگویی به تمام سؤالات شما و ارائه اطلاعات اضافی در مورد مزایای تمامی پکیج‌ها، از جمله عملکرد کم‌هزینه، ایجاد کربن کمتر، و بهینه‌سازی راحتی کلی در خانه شما هستند.

    میزان درآمد خوب در این حرفه از نظر شرکت پکیج البرز به عواملی مانند :

    یادگیری، خوش اخلاقی، خوش قولی، مشتری‌مداری، سرعت عمل به همراه دقت، اخلاق حرفه‌ای، ساعت کار، کیفیت، قیمت، میزان تبلیغات و … بستگی دارد.

    در زندگی مدرن کمتر ساختمانی مشاهده می شود که از تجهیزات پکیج استفاده نشده باشد و دلیل آن مزایای زیادی است که پکیج های دیواری نسبت به سایر وسایل های گرمایشی دارد. خرید پکیج دیواری جایگزین و نصب آن به جای دیگر سیستم‌های گرمایشی موجب شده است شغل تعمیرکار پکیج یکی از مشاغل فنی با بازار کار و آینده شروع عالی تبدیل شود. تعمیر پکیج دیواری های کار تخصصی است که در صورت بروز مشکل، خسارات زیادی به همراه دارد. برای ورود به حرفهتعمیر کار پکیج در کرج باید مهارت، دانش، ایمنی و رعایت اصول ایمنی رعایت کرد. ثبت نام در دوره های نصب پکیج دیواری یکی از بهترین و مهمترین روش ها برای ورود به بازار کار، تعمیر کار پکیج در کرج ، دیواری محسوب می شود.

    این مرحله شما با نحوه نصب و تعمیر انواع مدل ها و برند های پکیج آشنایی می شوید و با کسب مدرک معتبر سریعاً وارد بازار کار می‌ شوید. درامد شغل نصب یک تعمیر کار پکیج در کرج به میزان تخصص و تجربه آن فرد بستگی دارد و هر چقدر با تجربه تر باشد معمولاً تعداد مشتریان بیشتری دارد و در نتیجه درآمد بیشتری نیز دارد. یکی از عوامل مهم دیگر ساعت کار، قیمت ارائه شده، مشتری مداری، میزان تبلیغات و کیفیت کار نیز تاثیر بسزایی در درآمد دارد. به طور میانگین درآمد این شغل چیزی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون در ماه است.تعمیرکار پکیج در کرج

    ۱-آب گرم است اما سیستم گرمایش گرم نیست.

    پکیج باید گرمایش مرکزی و آب گرم خانگی خانه شما را تأمین کند. اگر متوجه شدید که از شیرآلات آب گرم می گیرید اما گرمایش مرکزی کار نمی کند ، مشکلی در پکیج شما وجود دارد. هنگامی که گرمایش مرکزی ندارید ، ابتدا مطمئن شوید که ترموستات شما کار می کند و سپس بررسی کنید که آیا فشار پکیج کم است یا خیر.

    ترموستات به شما این امکان را می دهد که دمای حرارت مرکزی و همچنین زمان روشن شدن آن را کنترل کنید. اگر گرمایش در زمان مورد انتظار روشن نشده است ، تنظیمات را دوباره بررسی کنید.

    فشار پکیج اصطلاحی است که برای توصیف فشار آب گرمی که از طریق سیستم گرمایش مرکزی عبور می کند استفاده می شود. اگر فشار پکیج خیلی کم شود ، گرمایش مرکزی از کار می افتد.

    افزایش فشار پکیج کاریست که می توانید بدون نیاز به تعمیرکار انجام دهید. با این حال ، اگر از انجام این کار اطمینان ندارید حتما با یک متخصص تماس بگیرید.

    مشکلات ترموستات و افت فشار پکیج تنها دلایل ایجاد این مشکل نیست. اگر ترموستات شما سالم است و فشار پکیج به اندازه کافی بالا است ، ممکن است مشکل به خاطر شکستگی دیافراگم و قفل هوا یا خرابی سوپاپ های موتوری باشد و نیاز به تعمیر حرفه ای داشته باشد.

    در پکیج های شوفاژ دیواری ، ممکن است سوپاپ دیورتر مشکلی داشته باشد. پکیج، آب گرم را از طریق دریچه دیورتر به رادیاتورها یا خروجی های آب گرم هدایت می کند. گیر کردن این دریچه ، می تواند موجب بروز این مشکل شود.

    تعمیر کار پکیج در کرج  همین حالا با ما در تماس باشید.

    ۲-نبود گرما و آب گرم

    قبل از عیب یابی خطاهای احتمالی ، بررسی کنید که آیا برق رسانی به پکیج به خوبی انجام می شود یا خیر.

    سوخت وارد پکیج شما نمی شود. اگر پکیج گازی دارید ، اطمینان حاصل کنید که منبع گاز شما سوخت مورد نیاز را تأمین می کند.

    تنظیمات ترموستات را بررسی کرده و دمای مورد نظر را بالاتر از دمای فعلی اتاق قرار دهید.

    لوله میعان را بررسی کنید که دچار یخ زدگی نشده باشد.

    فشار پکیج افت کرده است بنابراین اطمینان حاصل کنید که فشار پکیج مطابق دستورالعمل دفترچه راهنما تنظیم شده است (معمولاً بین عدد۱ تا ۲ در فشار سنج)

    پکیج های قدیمی دارای شعله پیلوت هستند. اگر شعله پیلوت خاموش شود ، پکیج قادر به فعالیت نخواهد بود.

    ۳- نشتی و چکه کردن پکیج

    نشتی پکیج نشانه خوبی نیست و علت نشت بستگی به این دارد که منشا آب کجاست.

    قبل از تلاش برای یافتن علت نشتی ، منبع آب را متوقف کرده و گرمایش مرکزی را خاموش کنید.

    توجه به این نکته ضروری است که هرگز نباید خودتان اقدام به ترمیم نشتی پکیج کنید. همیشه با یک مهندس ایمنی گاز تماس بگیرید.

    شایع ترین علت نشتی پکیج ، خرابی قطعات داخلی مانند آب بندی پمپ یا شیر فشار است. اگر نشتی از شیر فشار است ، ممکن است فشار پکیج بسیار زیاد باشد. همچنین ، نشتی از پمپ نشان دهنده این است که پمپ فرسوده شده و نیاز به تعویض داشته باشد.

    نشتی پکیج در اطراف لوله ها یا مخزن، نشان دهنده خوردگی است. در غیر این صورت، ممکن است نتیجه نصب نامناسب باشد .بنابراین ، توصیه می کنیم با تعمیر کار پکیج در کرج تماس بگیرید تا بتواند نشتی را تشخیص داده و برطرف کند.

    ۴-پکیج جوش می آورد

    آیا صدای غرش عجیب شبیه جوشیدن آب در کتری شنیده اید؟ هنگامی که آهک یا لجن روی مبدل حرارتی پکیج شما جمع می شود باعث ایجاد این اتفاق می شود.

    هنگامی که رسوبات در پکیج شما تجمع می یابد ، می تواند جریان آب را در مبدل حرارتی محدود کند و در نتیجه آب را بیش از حد گرم کرده و باعث بخار شدن و جوشیدن آن می شود و صداهایی شبیه جوشیدن آب در کتری ایجاد می کند.

    این اتفاق در مناطقی که دارای آب سخت هستند شایع تر است ، اما در مناطق دارای آب نرم نیز اتفاق می افتد.

    تعمیرکار پکیج

    ۵- پکیج سر و صدا زیادی دارد.

    اگر صدایی از پکیج یا سیستم گرمایشی خود می شنوید ، آن را نادیده نگیرید زیرا احتمالاً مشکلی در پکیج شما وجود دارد.

    خطای احتمالی بسته به نوع صدا و منبع آن متفاوت است. ما برخی از صداهای رایج پکیج را در زیر لیست کرده ایم تا به شما در یافتن علت کمک کند.

    • سوت زدن پکیج

    صداهای کتری مانند ناشی از تجمع لجن و رسوبات روی مبدل حرارتی است که پیش تر آن را بیان کردیم.

    • صدای انفجاری پکیج

    انفجار معمولاً در اثر شل شدن لوله یا یک قطعه داخلی ایجاد می شود ، اما می تواند نتیجه تجمع مواد زائد روی مبدل حرارتی نیز باشد. برخی از این صداها احتمالا می تواند نشان دهنده این باشد که پمپ – که آب گرم را از پکیج در اطراف سیستم گرمایش مرکزی پمپ می کند – در حال خراب شدن است.

    • صدای تق تق پکیج

    صدایی است که باز هم می تواند در اثر لوله های شل ایجاد شود. از طرف دیگر ، ممکن است به این معنی باشد که فن پکیج مسدود شده است.

    • صدای وزوز پکیج

    صدای وزوز می تواند نشان دهنده خرابی قطعات الکتریکی درون پکیج شما باشد و احتمالاً باید تعویض شوند. اگر صدای وزوز از ترموستات می آید ، ممکن است به این معنی باشد که رسانای آن کثیف است و باید تعویض شود.

    • صدای جیغ مانند پکیج

    معمولاً پکیج ها دارای نویزی هستند که شبیه یک وزوز کوچک است اما اگر صدای جیغ مانند بلند باشد می تواند نشان دهنده ی یک قسمت شل (به احتمال زیاد پمپ حرارتی مرکزی) باشد.

    • صدای غل غل پکیج

    هوای زیاد داخل لوله ها می تواند باعث انسداد و مانع گردش آب در اطراف سیستم گرمایشی شود. اگر این صدا را از رادیاتور شنیدید، احتمالاً نیاز به تخلیه دارد.

     

    همین حالا با بهترین تعمیر کار پکیج در کرج یعنی تیم پکیج البرز تماس بگیرید.

    ۶-افت فشار پکیج

    فشار پکیج اندازه فشار آب گرمی است که از سیستم گرمایشی مرکزی عبور می کند. اگر فشار پکیج بسیار پایین بیاید، گرمایش مرکزی کار نمی کند.

    پکیج شما دارای یک فشار سنج است که می توانید از آن برای خواندن فشار پکیج استفاده کنید. اگر عقربه آن در هر نقطه ای زیر ۱ باشد فشار بسیار کم است. به طور معمول فشار پکیج باید بین ۱ تا ۲ باشد. با این حال ، شما باید از دستورالعمل های کارخانه برای پیدا کردن فشار مناسب پکیج خود استفاده کنید.

    تمام پکیج ها به تدریج دچار افت فشار می شوند ، اما افت شدید ناگهانی می تواند نشانه مشکل جدی تری باشد. بنابراین اگر متوجه افت فشار پکیج شده اید، نشتی را بررسی کنید.

    افزایش فشار پکیج کاری است که می توانید خودتان آن را انجام دهید، اگرچه در صورت نیاز نباید از تماس گرفتن با تعمیرکار دریغ کنید.

    برای تعمیر پکیج در کرج که میتوانید از بهترین تعمیر کار پکیج در کرج در وب سایت رسمی پکیج البرز استفاده کنید کلیک کنید.

    ۷- رادیاتورهای پکیج سرد هستند.

    در صورتی که برخی از رادیاتورهای شما گرم نمی شوند، ممکن است رسوب یا هوا در سیستم ایجاد شود.

    اگر فقط قسمت پایین رادیاتور پکیج داغ می کند شاید لازم باشد که آن را تخلیه کنید.

    اگر تنها رادیاتورهای خاصی داغ نمی شوند ، رادیاتورهای شما ممکن است نیاز به تنظیم داشته باشند. این کار را می توانید بدون کمک تعمیرکار نیز انجام دهید. این فرآیند شامل تنظیم سوپاپ موجود بر روی تمام رادیاتورهای موجود است تا اطمینان حاصل کنید که هر کدام به اندازه کافی آب گرم برای عملکرد بهتر خود دسترسی دارد.

    اگر تخلیه سازی و تنظیم رادیاتورها مشکل را حل نکرد ، وجود رسوب مانع جریان آزاد آب گرم به درون رادیاتورها می شود. یک تعمیرکار حرفه ای می تواند این رسوبات را با تمیز کردن شیمیایی یا شستشوی سیستم از بین ببرد.

    ۸- پکیج مدام خاموش می شود

    به دلایل مختلفی ، پکیج می تواند دائماً خاموش شود. برخی از دلایل اصلی آن عبارت است از:

    • فشار کم پکیج
    • مشکلات ترموستات
    • کمبود جریان آب به دلیل بسته بودن شیر یا عدم گردش صحیح آب در اطراف سیستم توسط پمپ
    • هوای زیاد داخل سیستم
    • تجمع رسوب یا اشیا دیگر درون سیستم

    امیدوارم که اطلاعات خوبی را به شما بابت تعمیر کار پکیج در کرج داده باشیم.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای